2015. augusztus 25., kedd

OFF bejegyzés - Első díj

A blog megkapta élete első díját, ezúttal szeretnék köszönetet mondani a The Originals szerkesztőjének!



A szabályok a következők lennének:
- Írj 11 dolgot magadról!
- Válaszolj a jelölő11 kérdésére!
- Írj 11 kérdést!
- Küldd el 11 embernek!


11 dolog rólam:

1. Megrögzött színházba járó vagyok.
2. Némileg fanatizálom Petőfit, olyannyira, hogy egy kis petőfis kokárdát hordok a pénztárcámon – egyébként nagyon cuki.
3. A szobámban minden szabad négyzetcentiméteren könyv hever.
4. Ha beszabadulok egy antikváriumba, csak erőszakkal lehet kicipelni.
5. Imádom a 18-19. században játszódó történeteket, már csak azért is, mert csodálatos a korszak hangulata, a ruhákról nem is beszélve.
6. Képes vagyok egész nap beszélni, kivéve ha előző este Tankcsapda-koncerten voltam, mert akkor rendszerint elmegy a hangom az ordítozástól.
7. Egész nyáron dinnyét eszek, ha két napig nem jutok hozzá, már elvonási tüneteim vannak.
8. A kedvenc konyhám a kínai konyha.
9. Bár nem vagyok adrenalinfüggő, a bungee jumpingot nagyon szívesen kipróbálnám.
10. Kívülről fújom a létező összes musicaldalt.
11. Nem tudom elviselni a nyálas, romantikus, sablontörténettel rendelkező filmeket.

Válasz a 11 kérdésre:
1. A kedvenc sorozatom a Dr. House.
2. Két testvérem van.
3. A Hawaii five-ból még egyetlen részhez sem volt szerencsém.
4. Óriási Harry Potter-rajongó vagyok, a kedvenc szereplőim Piton és McGalagony (bár ő erősen verseng Bellatrixszal)
5. Igen, olvastam már a Szürke ötven árnyalatát.
6. Nincs kimondottan kedvenc műfajom, de a szépirodalmat a szórakoztató irodalom elé helyezem.
7. A kedvenc íróm Márai Sándor.
8. Fogalmam sincs miért kezdtem el írni, csak annyit tudok, hogy már képtelen lennék abbahagyni.
9. Őszintén bevallom, hogy nincs kedvenc blogom.
10. Egyszer nagyon szeretnék eltölteni egy hetet Madridban.
11. Természetesen az irodalom volt a kedvenc tantárgyam.
Az én 11 kérdésem:

1. Ki a kedvenc magyar íród/költőd?
2. Melyik magyar előadó dalait hallgatod a legszívesebben?
3. Milyen témájú/stílusú blogot nem olvasnátok soha?
4. Melyik korban élnétek a legszívesebben és miért?
5. Szerinted melyik a legszebb, legkifejezőbb magyar szó?6. Melyik volt az eddigi legjobb koncertélményed?
7. Mit tartasz a legidegesítőbb emberi tulajdonságnak?
8. Melyik híres emberrel találkoznál a legszívesebben?
9. Mit szeretnél elérni a blogoddal?
10. Mi volt az eddigi legnagyobb elismerés, amit kaptál?
11. Miben szeretnél a legjobban fejlődni?

Az én 11 jelöltem:

1. Delta - Bet & Breakfast
2. Adri - Stile Di Vita
3. Cat B.R. - Ádám keresi Évát
4. M.Mircsi - Az álarc mögött
5. Pritty Pratty - A fantasztikus plébánia
6. Lorena - Halálba viszel
7. Barby - Édes élet
8. Skyler - Wannabe
9. Alexandra G. Summer - Elátkozott hercegnő
10. Poppy P. McDonald - Close but not close enough
11. Mym&NaTi - Titkos e-mail

6 megjegyzés: